logo sunwaytrip

مطالبی که میخوانید

8  مورد از فروشگاه و مراکز خرید کشور ژاپن که در سفر نباید از دست بدهید!

لیست فروشگاه‌ها و مراکز خرید کشور ژاپن – مراکز تجاری ژاپن

 خرید کردن یکی قسمت‌های جذاب و شیرین ایتم های هر سفر است. مخصوصا به علت تطابق جالب دو فرهنگ سنتی و مدرنیته ژاپن می‌توانید هم از خرید اجناس سنتی ژاپنی لذت ببرید و هم از خرید برند‌های لوکس و گران قیمت. اگر قصد سفر به ژاپن، را دارید؛ برای شما 8 مورد از بهترین مراکز خرید کشور ژاپن که در سفر نباید از دست بدهید، جمع آوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید. در ادامه لیست مراکز خرید ژاپن، مراکز خرید توکیو، فروشگاه‌های لوکس ژاپن، ساختمان‌های تجاری ژاپن و… را همراه با عکس معرفی معرفی میکنیم.

شما می‌توانید برای خرید تور نوروز ژاپن 1403 با کارشناسان آژانس گردشگری ما تماس حاصل کنید.

زمان مطالعه: 4 دقیقه

لیست مراکز خرید ژاپن

در ادامه این مطلب از آژانس گردشگری وی سان تریپ مجری مستقیم تور ژاپن 1403، برای شما عزیزان لیست مراکز خرید ژاپن، را جمع اوری کرده.

1-بازارهای عمومی مراکز خرید ژاپن

یکی از جذابترین بخش‌ لیست مراکز خرید ژاپن، بازارهای عمومی است. این بازارها شناخت بسیار خوبی از زندگی روزمره ژاپنی‌ها به شما می‌دهند. در مراکز خرید ژاپن، غرفه‌ها و فروشندگان مختلفی وجود دارند و اقلام متعددی مانند ماهی تازه، سبزیجات و غذاهای خیابانی را به فروش میرسانند. یکی از به نام‌ترین بازار های عمومی، Tsukiji در توکیو است. پیشنهاد می‌کنیم حتما در طی سفر خود، سری به این بازار جذاب زده و برای دوستان خود سوغاتی تهیه کنید.

برای اطلاع از تور بهترین تور ژاپن، (تور تابستان ژاپن و تور پاییز ژاپن ) کلیک کنید

بازار محلی در ژاپن

2- Ginza/مراکز خرید ژاپن

گینزا لاکچری‌ترین و مرفه‌نشین‌ترین منطقه قلب پایتخت ژاپن، توکیو است. این مکان به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن، شناخته می‌شود. تقریبا تمای برندهای معروف مانند Gucci، Chanel, louis vuitton و… در این منطقه شعبه دارند. اگر به گینزا سر زدید، نگران قیمت‌های این منطقه نباشید. زیرا کافه‌ و رستوران‌های متعدد با قیمت‌های متفاوتی دارد و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

مرکز خرید گینزا در ژاپن

3- Shibuya / بهترین مراکز خرید ژاپن

یکی از مواردی که در لیست مراکز خرید ژاپن اضافه شده، و شما را با فرهنگ این کشور بیشتر آشنا می‌کند، منطقه شیبویا است. در این منطقه بروزترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید وجود دارند که اغلب محل گشت و گذر جوانان بشمار می‌آید. یک از مزیت های بزرگ این منطقه برای شما، دسترسی آسان از طریق حمل و نقل عمومی ژاپن است. قطعا چهارراه شیبویا با تابلوهای تبلیغاتی نئونی بزرگ، شما را برای خرید کردن به وجد می آورد.

مرکز خرید شیبایا

4- Shinjuku/ جذاب تریم مراکز خرید در ژاپن

شینجوکو به عنوان شلوغ‌ترین محله ژاپن از لیست مراکز خرید ژاپن، شناخته می‌شود. این مکان بزرگترین مراکز خرید ژاپن، بعد از Ginza بوده که فروشگاه‌های بزرگی دارد. همچنین این منطقه قطب لوازم الکتریکی ژاپن محسوب می‌شود. اگر قصد خرید لوازم الکتریکی دارید، در شینجوکو می‌توانید کالای مورد نظر خود را با قیمت و کیفیت خوب خریداری کنید.

Shinjuku

5- Omotesando Hills/ متنوع ترین مراکز

یکی از بزرگترین مراکز خرید ژاپن، در شهر توکیو Omotesando Hills است. وجود اکثر برندهای بزرگ و معروف جهانی، کافه و رستوران‌های متنوع این فروشگاه را به یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن، تبدیل کرده است.

6-خیابان Nakamise (ناکامیس)

یکی از بازار های سنتی ژاپن، با بیش از 100 سال قدمت، خیابان ناکامیس است. این خیابان به معبد قدیمی و معروف سنسوجی منتهی میشود و یک بازار خوب برای خرید سوغات ژاپن است.

Nakamise-Street-Tokyo مرکز خرید

جهت خرید تور ده روزه ژاپن و با کارشناسان فروش آژانس هواپیمایی تماس بگیرید.

7- Tokyo Solamachi مرکز خرید توکیو سولماچی

Tokyo Solamachi، یکی از مراکز خرید ژاپن، است که بیش از 300 فروشگاه در این مجموعه عظیم فعالیت می‌کنند. این مرکز خرید در طبقه زیرین برج معروف اسکای‌تری واقع در توکیو ساخته شده و وجود رستوران‌های معروف، غذاهای سنتی، صنایع دستی، آکواریوم سومیدا باعث شده است که به یکی از جذابترین مراکز خرید ژاپن، تبدیل شود.

مراکز خرید ژاپن Solamachi

  8- Porta Kyoto مرکز خرید پرتا

مرکز خرید پرتا، در پایتخت سابق ژاپن کیوتو واقع شده که یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن، است. پرتا کیوتو در یکی از شلوغ‌ترین مناطق شهر، پایین ایستگاه مرکزی ساخته شده است که به سه بخش مجزا لباس و پوشاک، کافه و رستوران‎های متنوع تقسیم بندی شده و بخش شرقی آن فروشگاه‌های مواد غذایی هستند. پیشنهاد میکنیم در طی سفر خود به ژاپن حتما به شهر جذاب کیوتو رفته و به این مرکز خرید جذاب سر بزنید.

قیمت اجناس در ژاپن

ژاپن یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است که در آن مراکز خرید لاکچری و بزرگ و فروشگاه‌‌هایی با قیمت مناسب وجود دارد. بنابراین نگران هزینه‌های سفر به ژاپن، نباشید. با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید از طریق لیست مراکز خرید معرفی شده در بالا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

سخن پایانی

در کشور مدرن ژاپن مراکز خرید زیادی وجود دارد. ما تلاش کردیم در این مطلب مهم‌ترین مراکز خرید ژاپن، از بازارهای معمولی تا لاکچری ترین پاساژها را برای شما عزیزان جمع‌ آوری کنیم. اگر قصد سفر به ژاپن را دارید، میتوانید همه روزه با مشاوران ما در تماس باشید و از راهنمایی آن‌ها استفاده کنید.

سلام چطور میتونم کمکتون کنم ؟