آشنایی با جذاب ترین سوغات ژاپن!

ژاپن، کشوری با تاریخ غنی است که همچنان فرهنگ سنتی خود را حفظ کرده است. خرید سوغاتی یکی از شیرین‌ترین قسمت‌های سفر به ژاپن و نشان دهنده به یاد خانواده و عزیزان بودن در این سفر جذاب و پرخاطره است. آیا می‌خواهید بدانید در ژاپن به عنوان سوغاتی چه چیزی بخرید؟ در این مطلب برای شما عزیزان لیستی متفاوت از آشنایی با جذابترین سوغات ژاپن! و صنایع دستی ژاپن، تهیه کرده‌ایم.

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

جاذبه گردشگری ژاپن

۱- چاپستیک بهترین سوغاتی برای عاشقان رامن!

ژاپن، کشوری با تاریخ غنی است که همچنان فرهنگ سنتی خود را حفظ کرده است.

سوغات ژاپن

۲- کیمونو نماد فرهنگی ژاپن

یوکاتا کیمونوی ارزان‌تر با جنس معمولی مانند پنبه بوده که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت مناسب یوکاتا نسبت به کیمونو، یکی از موارد  جذب کننده این سوغاتی ژاپن است. با تهیه آن به عنوان سوغاتی، لمس فرهنگ مردمان این سرزمین را برای عزیزانتان به ارمغان ‌آورید.

 

3-عروسک‌های داروما نماد خوش شانی

عروسک‌های داروما در ژاپن بسیار معروف بوده و به عنوان نماد خوش شانسی شناخته می‌شوند. اعتقاد ژاپنی‌ها بر این است که این عروسک‌ها آرزو های افراد را برآورده می‌کنند. داروما یک راهب هندی بوده که فرقه ژن چینی را تاسیس کرده است.

4-عروسک‌های داروما نماد خوش شانی از سوغات ژاپن

 

4- آشنایی با جذاب ترین سوغات ژاپن، چای سبز ماچا

چای سبز ماچا یکی از نوشیدنی محبوب ژاپنی‌ها محسوب شده که بهترین برگ‌های آن در جهان در ژاپن کشت می‌شود. شما می‌توانید این سوغاتی محبوب و سبک و ارزان را از فروشگاه‌های معتبر فروش چای ژاپن همراه با دمنوش‌های خوش طعم و لوازم جانبی مانند وسایل سرامیکی، قوری و فنجان تهیه کنید.

سوغات ژاپن

 

مطالب مرتبط:

 

5- گربه های خوش شانس 🙂

Maneki neko  یکی از موراد جذاب برای سوغاتی است. زیرا ارزان کوچک بوده و به عنوان نماد خوشبختی نیز یاد می‌شود. این مجسمه در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی موجود است.

سلام چطور میتونم کمکتون کنم ؟