logo sunwaytrip

مطالبی که میخوانید

معروف ترین هتل های ژاپن – 7 هتل لوکس ژاپن

معروف ترین هتل های ژاپن، هتل‌های لوکس، زیبا و چند ستاره

از مهم‌ترین بخش‌های یک سفر دلچسب، رزرو هتل و ماندن در شیک‌ترین هتل است. اگر شما قصد سفر به ژاپن را دارید، از الان برای ماندن در یک هتل زیبا و باکیفیت برنامه ریزی کنید. البته نیازی به برنامه ریزی نیست. کافیست یکی از هتل های ژاپن که در ادامه معرفی شده را انتخاب کنید و بقیه کار را به ما بسپارید. در ادامه به سراغ ۷ مورد از بهترین هتل های لوکس ژاپن، گران ترین هتل ژاپن و رویایی ترین هتل رفته ایم.

اقامت در بهترین هتل های ژاپن در سفر

درِ کشور ژاپن در بهار و پاییز   به روی مسافران بین المللی بیشتر از فصلی بازگشایی می‌شود. به جرات می‌توانیم بگوییم که یکی از هیجان‌انگیزترین و جادویی‌ترین مقاصد سفر در جهان، کشور ژاپن و شهر توکیو  است. زیارتگاه‌های رنگارنگ، مناطق جذاب، بناهای تاریخی، جزیره‌ها، قصرها و معابد قدیمی بودایی، شاهد میراث فرهنگی غنی و تاریخ باستانی این کشور هستند. جدا از همه این‌ها، کشور ژاپن هتل‌های خیلی لوکس و زیبایی دارد؛  که یکی از یکی فوق العاده‌تر و باکیفیت‌تر هستند. به ویژه در این چند سال اخیر، با افتتاح  برخی از هتل های فوق لوکس Aman، Ritz-Carlton، Four Seasons و Hyatt، این کشور توانسته طیف زیادی از هتل‌های منحصر به فرد را ارائه دهد.  حال در اینجا با هم به سراغ ۸۷ بهترین هتل لوکس ژاپن و بهترین هتل های توکیو میرویم.  از گران ترین هتل ژاپن تا تا مناسب قیمت‌ترین، مدرن‌ترین تا سنتی‌ترین هتل ژاپن و… در این پست معرفی شده است.

اقامت در بهترین هتل های ژاپن در سفر

برای اطلاع از تور ۱۰ روزه ژاپن،  از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

۱-از بهترین هتل های ژاپن،  PARK HYATT TOKYO: 

هتل پارک حیات توکیو  یک  هتل پنج ستاره است که جزو لوکس ترین هتل های ژاپن محسوب میشود.  هتل پارک حیات در شهر توکیو است و امکانات زیادی در اختیاز مسافرین قرار میدهد.  از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات هوشمند، آرایشگاه، اینترنت رایگان، سرویس اتاق لوکس و مجهز، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. اتاق‌های هتل دارای کاملترین تجهیزات روز دنیا است. این هتل لوکس و زیبا تا میدان Takashimaya Times حدودا ۱.۱ کیلومتر، تا عبادتگاه  و معبد معروف Meiji Jingu حدودا ۱.۴ کیلومتر، تا موزه تاریخی  Nezu حدود ۳.۴ کیلومتر و تا معبد زیبا  Sensoji حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. برای تور ژاپن نوروز ۱۴۰۲، این هتل عالی است.
هتل های ژاپن - حیات
مطلب مرتبط:

۲. ANDAZ TOKYO TORANOMON HILLS یکی دیگر از هتل های معروف ژاپن

دومین ساختمان بلند توکیو، هتل Andaz Tokyo Toranomon Hills را در خود جای داده است. این هتل مجلل که در طبقات 47 تا 52 واقع شده است، میتواند گزینه خوبی برای داشتن بهترین اقامت و سفری درجه یک باشد. پارتیشن‌های الهام‌گرفته از فوسوما، حسی سنتی به 164 اتاق و سوئیت مهمان آینده‌نگر می‌افزایند، که به نظر می‌رسد بر فراز چشم‌انداز شهری شناور هستند. از راس برج در طبقه بالا، Andaz با مناظر خیره کننده ای رو به رو خواهید شد.

لازم به ذکر است که این هتل در ژاپن، در سال ۲۰۱۴،  در لیست ۱۰ مورد از بهترین هتل های لوکس در جهان قرار گرفته و تا به امروز بسیار پرطرفدار است. هنگام رزرو میتوانید، هدیه‌های رایگان دریافت کنید (مثلاً ارتقاء اتاق از نظر تجهیزات، صبحانه روزانه، ورود زودهنگام، خروج دیرهنگام و اعتبار ۱۰۰ دلاری غذا و نوشیدنی).

3.  Aman Tokyo (امان توکیو) از لوکس ترین هتل های ژاپن 

هتل Aman Tokyo که اخیراً ساخته شده، یک هتل جذاب است که  سبک مدرن و سنتی را با هم در آن  آمیخته شده است. این هتل، مظهر شهر توکیو پایتخت ژاپن است. هتل امان توکیو، طراحی خود را از ساختارهای مسکونی سنتی ژاپنی الهام گرفته است، با مواد کلاسیک ژاپنی مانند چوب، کاغذ واشی و سنگ که با تکنولوژی مدرن و پارچه‌های مجلل ترکیب شده است. این ملک دارای 84 اتاق و سوئیت است که تمامی آن دارای چیدمانی فوق العاده جذاب و باشکوه هستند. هر یک از سوییت‌ها دارای وان است.

3.  Aman Tokyo (امان توکیو) از لوکس ترین هتل های ژاپن 

4.  هتل نه ساعته کپسولی، کیوتو 9 Hours Capsule Hotel, Kyoto بهترین هتل های کپسولی ژاپن و دنیا

اقامت در هتل معروف و پرطرفدار نه ساعته کپسولی شکل در کیوتو  (9 Hours Capsule Hotel, Kyoto) مانند این است که در یک سفینه‌های فضایی و مدرن شب را صبح کنید. این هتل از ایستگاه قطار کاواراماچی واقع در مرکز شهر کیوتو  فاصله ی بسیار کمی دارد. شاید در ظاهر این اتاق‌ها خیلی کوچک باشد، اما بسیار جادار و دارای امکانات زیادی است. تمامی امکانات، تجهیزات و معماری بخش های اتاق‌های این هتل از جمله قفسه‌ها، حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی به رنگ کاملا سفید طراحی شده اند.

4.  هتل نه ساعته کپسولی، کیوتو 9 Hours Capsule Hotel, Kyoto بهترین هتل های کپسولی ژاپن و دنیا

5. هتل RITZ-CARLTON KYOTO، ریتز کارلتون کیوتو از بهترین هتل های ژاپن

هتل ریتز کارلتون کیوتو هتلی مجلل، لوکس و بسیار مدرن است که از ریوکان سنتی ژاپن الهام گرفته شده است. این ملک واقعاً قلب فرهنگی ژاپن را زنده می‌کند. فضای داخلی آن سبک مینیمالیست دارد و برخی از سوئیت‌ها دارای دکوراسیون سنتی هستند. مهمانان می‌توانند از غذاهای سنتی ایتالیایی در لا لوکاندا، سوشی در میزوکی و کوکتل‌های خاص در بار لذت ببرند.

6.هتل پنینسولا توکیو ، The Peninsula Tokyo از بهترین هتل های توکیو

از جذاب‌ترین هتل های ژاپن و حتی در سراسر جهان، هتل لوکس پنینسولا توکیو است. نام این هتل را در لیست بهترین هتل‌های جهان خواهید دید. این هتل بسیار لوکس و گران قیمت، در منطقه مارونوچی در قلب تجاری شهر توکیو واقع شده و یکی از هتل های پنج ستاره در ژاپن محسوب میشود. شما با اقامت در این هتل میتوانید با پیاده روی به مراکز خرید اصلی توکیو، مناطق توریستی و جذاب ژاپن سر بزنید. در این هتل سه رستوران درجه یک، استخر شنای گرم سر پوشیده، باشگاه، مرکز موسیقی زنده و امکانات زیادی ایجاد شده است.  این هتل جزو گران ترین هتل های ژاپن محسوب میشود.  

6.هتل پنینسولا توکیو ، The Peninsula Tokyo از بهترین هتل های توکیو

هتل رویایی  هاکونه – گینی، Hakone-Ginyu، از بهترین هتل های ژاپن 

یکی دیگر از جذاب‌ترین و رویایی‌ترین هتل های کشور ژاپن، هتل گینی-هاکونه است. این هتل در چشمه‌های آب گرم لوکس در دامنه کوه های سبز و خرم ساخته شده است. سوئیت‌های این هتل حس آرامش را به آدم منتقل میکند، جوری که اگر ساعت‌ها در هتل بمانیم هم خسته نمیشویم. طراحی اتاق‌ها و هتل مینیمال است. هر اتاق دارای تراس‌های شخصی بوده و چشم اندازی زیبا و شگفت انگیز دارد. شما حتی میتوانید در تراس بمانید و غذا سرو کنید و به قول معروف کیفش را ببرید.

اگر قصد سفر به ژاپن دارید، میتوانید عید نوروز 1403 را با ما در آنجا بگذرانید. شما در هر هتل ۴ ستاره یا ۵ ستاره ای که دوست داشته باشید، میتوانید اقامت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

هتل رویایی  هاکونه – گینی، Hakone-Ginyu، از بهترین هتل های ژاپن 

جهت رزور تور ده روزه ژاپن و با کارشناسان فروش آژانس هواپیمایی تماس بگیرید.

09392686736 0263-4429000

سلام چطور میتونم کمکتون کنم ؟