فهرست مطالب

راحت ترین روش اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا  

همانطور که میدانیم کشور کانادا از لحاظ سطح رفاهی، اجتماعی، بهداشتی و امنیتی بالایی برخوردار است.

این موضوع موجب شده که کانادا مورد توجه بسیاری از مردم در سراسر دنیا جهت اقامت، تحصیل و کار قرار گرفته گیرد، به همین دلیل دولت کانادا مقررات بسیار سختی را جهت پذیرش بیگانگان به کشور خود وضع نموده است.

ویزای کانادا مجوزی است که در پاسپورت ضمیمه می شود و نشان دهنده این می باشد که شخص دارای شرایط مناسب جهت اقامت در آن کشور است.

اگر چه دولت کانادا قوانین سخت و دشواری جهت صدور ویزا دارد با این حال در صورتیکه متقاضی شرایط موردنیاز گرفتن ویزای کانادا را داشته باشد شانس دریافت ویزای او افزایش می یابد.

تیم سان وی تریپ به عنوان مشاور حرفه ایی در این زمینه از ایران تا کانادا همراه شماست.

در این مقاله سعی گردیده به تمامی سوالات و ابهامات شما درخصوص نحوه اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا به متقاضیان گرامی پاسخ داده شود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ویزا کانادا با کارشناسان سان وی تریپ از طریق شماره تماس ۲۸۴۲۱۳۰۱-۰۲۱ ویا تکمیل فرم مشاوره در ساعات کاری مشاوره مهاجرت رایگان تلفنی داشته باشید

انواع ویزای کانادا

شما میتوانید از چند روش مختلف برای اخذ ویزای کانادا اقدام نمایید، ویزای کانادا به صورت کلی به دو دسته ویزای موقت کانادا و ویزای اقامت دائم کانادا تقسیم می شود.

خاطر نشان میسازد که دریافت ویزای کانادا شامل موارد متعددی چون ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای فرصت مطالعاتی، ویزای کاری و … است

در ادامه دسته‌بندی کاملی از انواع ویزا کانادا به همراه توضیحات آن به شما ارائه میگردد.

چه افرادی مجاز به سفر و گرفتن ویزای کانادا هستند ؟

افرادی مجاز به اخذ ویزای کانادا هستند که شرایط زیر را داشته باشند :

-متقاضی باید مدارک معتبر برای سفر مانند پاسپورت معتبر به همراه داشته باشد.

-در سلامت جسمانی کامل باشد.

-محکومیت کیفری نداشته باشد.

-با مدارک خود پلیس مهاجرت را قانع کند که وابستگی شغلی، فامیلی و کاری به کشور خود دارد و به این دلایل به کشور خود باز خواهد گشت.

-پلیس مهاجرت را متقاعد کند که بعد از اتمام زمان اقامت در کانادا به کشور خود باز خواهد گشت.

-پول کافی برای اقامت خود داشته باشد که  نشان دهد شما در کشور کانادا ماندگار نمیشوید و این مبلغ بستگی به زمان و محل اقامت (هتل، منزل اقوام یا دوستان …‌)‌ فرد در کانادا دارد.

-ممکن است نیاز به تست پزشکی یا دعوتنامه هم داشته باشید، البته اخیرا برای ورود به کانادا نیاز به انگشت نگاری می باشد که متاسفانه در ایران این امکان وجود ندارد و متقاضیان می بایست برای این امر به کشور های همسایه مراجعه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه انگشت نگاری در ترکیه و دبی با مشاوران سان وی تریپ تماس حاصل فرمایید .
ویزای کاری     ویزای توریستی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور میتونم کمکتون کنم ؟